en tuff värld


Jag blir så fruktansvärt arg, arg på att människor kan kolla sig i spegeln och le när de fem minuter tidigare har släppt fram djävulen i sig och sårat någon. Tror man att lycka kommer genom hat? För jag antar att alla människor vill uppfylla sina drömmar en dag, trots att en del passar på att låta avundsjukan läcka igenom sina sönderslitna bröstkorgar på vägen. Skall de onda ha samma möjligheter att finna lycka? De vill inget annat än att trampa på dem som redan nått sitt mål. Det är tydligen oerhört svårt att se någon annan lyckas, och att glädjas åt någon annan än sig själv. 

Hela den här internetvärlden generar så mycket ilska och hat, och vet ni vad det mest absurda är? Folk som kan med och uttrycka sig här och vara så jävla tuffa har inte ett skit att säga öga mot öga. Då är de plötsligt råttor som springer och gömmer sig bakom mamma. Kan inte folk skaffa sig en hobby istället, göra något som de trivs med och hitta sig själva. För tro mig, några få ord i text är värre än ett slag.  

Jag orkar inte vara djup, det är inte meningen. Jag blir bara så oerhört ledsen när jag går in på min fasters blogg och ser att folk har varit elaka, bara av ren avundsjuka. Läs inte hennes blogg förihelvete, om hon nu stör er så. Elin är grym på det hon gör, hon har lyckats så sjukt bra och jag är så stolt över henne. Jag önskar att jag också får den driften i mig en dag. Hon skall inte ha någon skit för att hon jobbar med det hon brinner för, väx upp människor, har ni ingen ryggrad? 

Jag hoppas inte att ni, mina underbara läsare inte tog åt er, jag är så trött på elaka missunsamma kräk bara.

Kommentarer
Postat av: Dandy

Det är sorgligt hur vanliga de här hemska människorna är i samhället, i alla åldrar och situationer. Jag har just tvingat mitt barns skola att starta en utredning då en annan elev slår henne.

2008-10-07 @ 11:38:16
URL: http://thedandyblogg.blogspot.com/
Postat av: Ida

Kunde inte sagt det bättre själv!

2008-10-07 @ 11:57:53
URL: http://idalindstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med dig till 10 000!!! Jag blev så förbannd när jag läste hennes inlägg och insåg att folk vart elaka mot henne. Jag känner inte Elin, har aldrig träffat henne, men hon är min förebild!!!



Älskar din blogg förresten:)

2008-10-07 @ 12:14:39
Postat av: HK

ojojoj....imponerande Natalie....imponerande!!!!

Bra!

2008-10-07 @ 13:01:54
Postat av: Louise

Håller med.. blir också så irriterad när man ser taskiga saker. Hur orkar folk?

2008-10-07 @ 17:30:56
URL: http://instyleofloj.devote.se
Postat av: elin.e

så sant...gör din grej!

2008-10-07 @ 18:00:27
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

jag håller med dig Natalie, jag läser Elins blogg dagligen, även hennes kompisars och jag fullkomligt älskar dom!

Störtsköna tjejer med klar stilkänsla och personlighet! Dom har "det" som får folk att dagligen gå in och kolla och fastna för bloggen. Det är inte alla som har.

Och det tycker jag även att du har, kollar även din blogg dagligen - fortsätt göra det du gör !

2008-10-07 @ 18:00:38
URL: http://missvidecel.devote.se
Postat av: hanna

åh jag förstår verkligen vad du menar!! Vissa människor klarar helt enkelt inte av att nån annan lyckas och inte dom! Elins blogg är grym ju! Din med! puss o kram

2008-10-07 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0