bullshit


Hej på er! Haft en bra påsk? Det har då jag haft, fick så klart det största påskägget av alla i min pojkväns familj! Lyx på hög nivå, och extra bra blir det när man får välja ut sitt godis själv. Nog om det, jag har fortfarande inget internet (jag vet, det är helt sick vilken tid det har tagit!) så jag har inte kunnat blogga bra för fem öre, det känns jätte tråkigt. Idag skall jag ut till mina föräldrar,  plantera rosor i trädgården, äta mammas goda mat, övningsköra och sola. Ljuvligt! Här kommer bilder på en snygg kvinna tills vidare, jag har inte haft med mig kameran på länge.. Idag kanske? 



Kommentarer
Postat av: fråga

När får du ditt internet? Det tar ju en väldans tid.

2009-04-13 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0