i morgon!!


Amy och Ronjas projektarbete går ut på att anordna en Clothes Swap på Världskulturmuséet! En klädbytardag helt enkelt. Såhär skriver de på hemsidan

Vid inlämning räknas antalet plagg (max 10 stycken), som sedan är likvärdigt med hur många plagg du får ta med hem från evenemanget. Ta gärna med annat än bara kläder – dvs. skor, hattar, skärp, smycken osv. Givetvis så ska inlämningsplaggen vara i gott skick (helt och fräscht). 

Biljetterna kostar 80 kronor och säljs på Världskulturmuséet idag 12.00-14.00 och imorgon 10.00-12.00. 
Du lämnar in plaggen samtidigt som du köper biljetten och själva evenemanget äger rum klockan 13.30-17.00 nu på söndag! 

Utöver Clothes Swapen så blir det t.ex. en modevisning där bland annat jag skall styla en modell (min fina vän charlotte) med min egna stil, och söta Amanda (moderniteter) skall styla fina Jenny (olfa.blog.se). Jag skall prata lite om vintage och även dela ut priser! Och så kommer Modette-Eleonore att vara där och snacka.
Ta chansen att gå på det här nu, det kommer bli grymt!

Ses där! Och tack för texten Amanda, fniss. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Rackans. Jag hade gått dit om jag hade bott i Götet.

2009-03-28 @ 17:33:28
URL: http://anniehjalmefjord.blogspot.com
Postat av: Sara

Det är ju fy skam att man jobbar då!

2009-03-28 @ 19:02:50
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: Anonym

JAG HAR EN FRÅGA JAG UNDRAT ÖVER =)

hur gammal är du och var, vad pluggar du till? tack pöss

2009-03-29 @ 14:42:04
Postat av: Pania

Hej :) Jag skulle behöva lite hjälp och jag skulle uppskatta om du orkade ta dig tiden. :)

Jag ska till Göteborg nästa helg. Ska leta efter en studentklänning.

Jag vill ha en kort klänning, den behöver inte vara vit och den ska helst inte vara så dyr..



Vet du var jag kan hitta en eller vilka affärer som är bäst att titta i.

Jag vill helst vara ganska ensam om klänningen här i Linköping :)



Kram Pania

2009-03-29 @ 18:36:19
URL: http://paniat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0