säg vad ni vill, men jag blir trött


Hej. Vad tråkigt att ni tycker att min blogg har blivit opersonlig och tråkig. Jag är så jävla trött på hela den här bloggvärlden bara, det är så få som verkligen VÅGAR vara sig själva. Oftast ser man exakt likadana kläder på varenda förbannade bloggsida, och visst, Sverige har inte världens utbud och jag säger inte att JAG sticker ut. Men jag kör mitt race, jag klär mig som jag vill och jag skiter fullständigt i vad som är den stora trenden för dagen. Jag gillar att fota, och jag älskar kläder. That's it. Tidigare har jag fått sitta och pressa fram inlägg, jag har helt ärligt tipsat om vissa plagg jag själv aldrig skulle köpa. För er skull. Det om något känns oerhört opersonligt.. Nu finns det varken någon idiot till chef som kan säga åt mig vad jag skall göra och inte göra, vad jag får skriva och inte skriva, och hur mycket jag skall lägga ut dagligen. Sen visst, jag suger på att uppdatera, jag vet. Men jag mår bra istället, jag har ingen press på mig längre. Det är hur som helst tråkigt att vissa av er känner så, jag kan inte göra så mycket åt situationen tyvärr. För sättet jag bloggat på tidigare, kommer nog aldrig mer komma tillbaks. 

(och nej, jag skall INTE sluta blogga för jag älskar det. ni är bäst, jag skulle aldrig lämna er!) 

Adjö.  

Kommentarer
Postat av: linnea

Vänta nu fattar jag ingenting.. ska du sluta blogga ? :(

Du har den bästa bloggen så jag skulle tycka det var jäättte tråkigt !! Men om du inte känner att du vill fortsätta så är det klart du inte ska fortsätta.

Ha det bra

2008-11-19 @ 17:07:49
Postat av: Anonym

Hej Natalie!

Jag är väl lite konstig eftersom jag tycker mycket mer om din blogg nu, mycket finare bilder och din klädstil tycker jag är urtjusig! Men uppskattar man inte fina bilder så passar det kanske inte den "gruppen"... Jag diggar det iaf! Jag skulle sakna att kolla din sida varje dag haha.. Ha det bra! /Natalie

2008-11-19 @ 17:09:10
Postat av: Anonym

Hej Natalie!

Jag är väl lite konstig eftersom jag tycker mycket mer om din blogg nu, mycket finare bilder och din klädstil tycker jag är urtjusig! Men uppskattar man inte fina bilder så passar det kanske inte den "gruppen"... Jag diggar det iaf! Jag skulle sakna att kolla din sida varje dag haha.. Ha det bra! /Natalie

2008-11-19 @ 17:09:47
Postat av: Natalie

Nej Linnea jag skall inte sluta blogga! :)

2008-11-19 @ 17:10:14
URL: http://nataliek.blogg.se/
Postat av: Mos

Hej! Har aldrig någonsin lämnat en kommentar till dig, men kände att det kanske var dags nu. Har läst vad du skrivit & fotat sedan länge då jag hittade dig av en ren slump (och tur var väl det)



Sedan den dagen har jag varit fast. Jag återkommer nog i princip varje dag för att se vad du uppdaterat, ( & det spelar ingen roll om inget nytt kommer på en vecka) jag inspireras av dig ofantligt.



Jag blir GLAD av att stiga in här; till en tjej/ en ung kvinna som verkar ha fötterna stadigt på jorden men med glimten i ögat.



tack för en fin blogg

2008-11-19 @ 17:11:44
URL: http://www.plommonmos.blogspot.com/
Postat av: En läsare

Jag tycker attt din blogg har blivit ännu mer personlig nu! Den e skitbra! Jag älskar bilderna, dom är fantastiska.. Din blogg är en av de bästa, minst lika bra som fashiontoast, hoppas du fortsätter så. Man inspireras av dig otrligt mycket, din blogg är annorlunda på ett bra sätt!



2008-11-19 @ 17:20:06
Postat av: Emma

Gud vad bra sagt. Jag älskar din stil! Du är så himla inspirerande...

Jag akn hålla med dig om att alla nuförtiden nästan ser likadana ut. Hela "trashy"-trenden går mig på närverna...

2008-11-19 @ 17:21:57
URL: http://thinkfashion.webblogg.se/
Postat av: Li

hej N.

Måste säga att jag gillar din blogg mer nu än innan. Just för att den inte är som ALLA andras!!

Du är den som ger mig mest insperation genom dina fina bilder. För en bild säger ju mer en tusen ord sägs det. Fortsätt med det DU gör!



you go girl !!

2008-11-19 @ 17:35:23
Postat av: Whippo

Natalie, du bloggar bättre än förr. Håller med dig om att alla andra bloggar ser i princip likadana ut och att det lätt att det skrivs om samma saker! dittan och dattan. Keep it up! we love you.

2008-11-19 @ 17:44:35
URL: http://whippo.devote whippo.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gillar också din blogg! Fina bilder säger mycket och man behöver inte skriver en massa blaha blaha.. tycker jag i alla fall. Gillar att din blogg inte är som "alla andras" för de är tråkiga. Och mår bra ska alla kunna göra så fortsätt med det! Kram Malin

2008-11-19 @ 17:48:05
URL: http://meyouandeveryoneweknow.blogg.se/
Postat av: Louise

Tycker inte den har blivit opersonligare. Det är ju fortfarande du, eller hur?:) Det är bra att du har mest bilder för det är sådana som är roligast att titta på och inspireras av. Skit i texten den brukar jag ändå inte orka läsa! Kram på dej

2008-11-19 @ 17:54:31
URL: http://instyleofloj.devote.se
Postat av: Fannu

Jättefin och bra blogg! Fortsätt med det du gör, du är grym.

2008-11-19 @ 17:55:04
URL: http://soderstrome.blogg.se/
Postat av: una

du är bäst banan!(:

2008-11-19 @ 17:59:36
Postat av: Anonym

kan du inte bara skriva vart de olika kläderna kommer ifrån bara?

2008-11-19 @ 18:02:15
Postat av: HK

Bra Natalie!!!!! Bra skrivet!!! Det viktigaste i livet är trots allt att må bra!!!!

Kram

2008-11-19 @ 18:08:47
Postat av: elin

u are the BEST

never forget



kärlek elin

2008-11-19 @ 18:18:08
URL: http://htwoo.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tycker att din blogg är toppen! Jag läser en hel del och din är den som inspirerar mest! De som inte gillar det du gör kan ju söka sig till andra ställen, du är du och det gillar jag :)

2008-11-19 @ 18:27:20
Postat av: malin.

Egentligen tycker jag man inte ens ska behöva försvara sig för en sådan sak, din blogg är din och min är min.

Iallafall så tycker jag om din blogg, mest hela tiden.

2008-11-19 @ 18:30:28
URL: http://junibacken.devote.se
Postat av: Sanna

Men du gillar väl att skriva? Kan du inte göra det mer. För bilder (hur fina de än är) är inte så persoliga en text däremot vore trevligt

2008-11-19 @ 18:34:40
Postat av: Sanna

fast jag gillar bilderna med!! :D

2008-11-19 @ 18:35:16
Postat av: iona

jag tycker din blogg blivit mer persononlig faktiskt, as bra, du är så fin

puss

2008-11-19 @ 19:06:48
Postat av: Ellen

Hejsan

Jag vill bara klargöra att din blogg är den stora favoriten som alltid checkas först(!) Sedan tänkte jag ursäkta mig lite..

Det blev en stor grej detta, av min lilla kommentar, trodde inte du skulle ta det som ett påhopp:/

Om du nu mår dåligt av pressen, alltså skriva massa inlägg som du inte känner för etc, så gör du rätt i det du gör nu.

Med opersonlig menade jag bara att du inte SKRIVER så mkt längre, det kanske bara är jag som läser texterna? Opersonlig var ju inte rätt ordval, men tyvärr blir det ju så ibland när man inte tänker sig för en extra gång.

Dina bilder är bättre än någonsin, hela bloggen känns väldigt äkta(!) till skillnad från de sorters bloggar du ger exempel på. Vill bara se lite mer av dig, om du skulle känna för det vill säga.. du uppdaterar ju ändå varje dag så varför klaga egentligen, dumt av mig återigen.

Kram!

2008-11-19 @ 19:15:17
Postat av: Anonym

min favorit blogg

2008-11-19 @ 19:26:33
Postat av: Natalie

hej ellen! du behöver verkligen inte ta det personligt, jag vill bara klargöra för alla som kanske är besvikna om hur det ligger till. sedan skall man alltid säga vad man tycker, så du har inte gjort någonting fel alls. kul att du gillar min blogg!



och till er andra, TACK!!! jag finner faktiskt inga ord, ni är för bra för att vara sanna.

2008-11-19 @ 19:50:39
URL: http://nataliek.blogg.se/
Postat av: rebecca

Du är inte tråkig - Jag blir så sjukt inspirerad av din outstanding klädstil och faktiskt också din personlighet, så som du är här i bloggen. Din blogg är den jag tycker är roligast att läsa av alla, både eftersom att det inte är en av dessa som "alla" läser, där bloggerskorna klär sig likadant och som väldigt många hämtar inspiration av och även för att man märker att du inte har någon press på dig. Du är bäst!

2008-11-19 @ 20:10:03
URL: http://rebeccapehrsson.blogspot.com
Postat av: vickie

jag tycker du e grym som inte bloggar för någon annans skull utan enbart för dig. en opersonlig blogg är väl alla dom som får betalt för sina bloggar och som bara levererar skit? personlig blir den ju när man får vara fri och publicera det man känner för, i bild eller ord. jag gillart som tusan och du ligger både länkad hos mig och i mina favoriter.

peace.

2008-11-19 @ 20:10:09
URL: http://www.vickiebergenholtz.com
Postat av: Iris

jag tycker iallafall att du är sinnesbra. men det är väl ungefär vad alla över mig också skrivit! men jag gillar verkligen dig. fina bilder tar du också!

2008-11-19 @ 20:19:40
URL: http://iriselsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker du har den mest personliga blogg av de jag läser i alla fall! Tycker den är hur bra som helst! Man blir så inspirerad av alla fina och roliga bilder! Fortsätt så!

2008-11-19 @ 20:39:35
Postat av: karin

jag kan inte säga mer än att jag håller med de flesta kommentarerna. din blogg är så galet bra! jag älskar bilderna och du är en sån stor insperationskälla! älskar det du gör och tycker du ska fortsätta precis som du gör!!! det är helt bananas om man inte gillar vad du gör

2008-11-19 @ 21:09:13
Postat av: Gabriella

Jag älskar din blogg, och måste säga att den är mycket bättre nu. Sen skiter jag i hur ofta du uppdaterar, för den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge. Och dina fina bilder kan man ju alltid återvända till och kika på.

Grymt kul att du bor i samma stad som mig också, grymma göteborg. Det är annars tyvärr inte många grymma bloggerskor som kan ge tips från min stad.

FORTSÄTT SÅ!

2008-11-19 @ 21:33:55
URL: http://justgetit.blogg.se/
Postat av: Ida!

Oh no! Du är den som inspirerar mig mest just nu, sjukt snyggt!

2008-11-19 @ 21:42:12
URL: http://idafelician.blogg.se/
Postat av: mm

Jag håller med dig.. alla bloggar,kläder och stilar är identiska och tråkiga! Inget som längre inspirerar.. men det gör du! Så fortsätt köra din grej!

2008-11-19 @ 21:51:25
Postat av: lovisa

ok en random "modeblogg" nu förtiden då:

vit bakgrund. alla titlar till varje inlägg är på engelska, långt och handlar om vad de gjort idag. mycket cobrasnake bilder. alla dessa tjejer vill bo i paris, london, milano eller ny (inget emot det, för det vill jag också). alexander wangs kollektion är enligt dem det snyggaste som finns. alla har söndriga tights (det är iofs också snyggt) MEN, alla combar med stor pälsjacka, tight alexander wang inspirerad mössa, stora kängor osv. allt som de skriver i bloggen ska vara så himla trashy, och de tror att de är så nytänkade. men varje gång någon länkar till en modeblogg, ser den exakt likadan ut som 10 andra jag redan sett. och innehållet likaså.

gah jag gäspar. so boring. (inget illa ment mot dem, men de tror ju att de är så himla new när de bara är en av alla andra i mängden)

i vilket fall ville jag säga. jag älskar din blogg, den är inte tråkig (inte för att jag var med på den gamla goda tiden) och gå inte tillbaka till det andra. jag vill ha en som är sig själv och ingen annan skit.

tack och hej!

2008-11-19 @ 22:56:16
URL: http://lovisahh.blogg.se/
Postat av: erika sahlström

diggar det hårt:D kör på

2008-11-19 @ 23:35:24
URL: http://erikasahlstrom.blogg.se/
Postat av: Helene

jag tycker du har ne bra blog natalie! du är cool, men jag tycker inte att du hade behövt ta åt dig och skrika på oss som gillar dig så mkt=) skirv bara vart du köper kläderna det gillar jag skarpt, men du kanske inte vill ha massa nataliekopior runt om ilandet hehe



ha det najs

2008-11-20 @ 04:35:35
Postat av: Karolina

Grymt!

2008-11-20 @ 09:27:25
URL: http://onetrickpony.blogg.se/
Postat av: Elin

din blogg suger!!

2008-11-20 @ 10:20:19
Postat av: veronica

hejja hejja natallie. du är jätte duktig på det du gör och jag vill inte placera dig i ngt fack. gilllar dig bättre när du står på egna ben och inte kopplad till ngn annan.



grattis på födelsedagen också :D

2008-11-20 @ 11:50:06
URL: http://humlisen.com
Postat av: stylefile

det är ju sjukt svårt att vara unik, och inte kan man rå för att man råkar gilla samma saker som mång andra? Man kanske inte bär kängor och pälsar bara föratt det är mode, men klart man blir påverkad och sen bara växer kärleken inom sig till det. Omedvetande.

OCH, din blogg är inte opersonlig, dock väldigt svårt att vara unik som sagt (men varför hela tiden sträva efter att vara som ingen annan?) Man är endå som ingen annan. Alla är olika (vilket flumminlägg).. hope u get the point, inte föratt jag tror att du inte redan visste detta men.

2008-11-20 @ 12:20:13
URL: http://stylefile.devote.se
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-20 @ 12:22:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lovisa

som jag sagt tidigare; din blogg är bättre nu än den någonsin varit!

2008-11-20 @ 13:43:12
Postat av: gabbi

hej! måste bara säga att när jag hör att du får sådanna komentarer så plir jag jä***t förbannad efter som din blogg är min absoluta favorit (jag läser VÄLLDIGT många)och din är den som jag har fassnat mest för efter som jag tycker att den är både personlig o unik fotsätt som du gör!! dom som inte tycker om den behöver ju inte läsa den ;och om dom läser den och inte tycker om den så kan dom ju bara gå och ta sig!!

2008-11-20 @ 14:00:25
Postat av: Dena

jga tycker inte det gör något om du bloggar lite ibland för när du gör dt är de så bra! din nya blogg är grymt mkt bättre än de förra ochså =)

2008-11-20 @ 15:35:48
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Ida

va? detta är ju så himla personligt! älskar din blogg, bilder, you name it! blir lika spänd vad för bilder som väntar varje dag :) keep going! och grattis kvinnan! :)

2008-11-20 @ 21:59:55
URL: http://idalindstedt.blogg.se/
Postat av: Amiyak

Så sant som sagt!

Kör ditt eget race, orka vara alla till lags?

Omöjligt.

2008-11-20 @ 23:21:55
URL: http://amiyak.blogg.se/
Postat av: Natalie

ni är helt fantastiska, tack för alla fina kommentarer. jag har sagt det förr, och jag säger det igen - ni värmer.

2008-11-20 @ 23:35:32
URL: http://nataliek.blogg.se/
Postat av: karl

din blogg suger

du har den bara för att göra andra avundsjuka

your miserable bitch

2009-04-11 @ 11:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0