kärlek



Jag och älskling på kaffepause i haga!

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

Jättefin bild, gillas.

2008-10-01 @ 11:33:06
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej nathalie.

Jag ville skriva en komentar till dig som inte alla andra skriver.

Jag följer din blogg dagligen som en liten stalker. ( men det är jag inte ). i alla fall.

Tänkte bara säga att grymt att du ska skriva om dig själv mer, för det är det som i alla fall jag är intresserad av. Då kanske man får se lite mer bilder på dig och din pojkvän. denna bilden är ju en bra början;)

tänkte också fråga om du bor i gbg eller om du bara hänger där? svara gärna till min sida, om du vill svara. Fannyand.blogg.se Kram Fanny

2008-10-01 @ 17:53:35
URL: http://fannyand.blogg.se/
Postat av: Marie

hej natalie!

jag har också följt din blogg länge, bodde i gbg under våren, jobbade på café kringlan och började följa din blogg på fatale då. Tycker du är toppen, gillar det du skriver om och jag tror denna blogg kommer passa dig ännu bättre, hoppas på många bilder! jag har själv varit ljushårig länge och har precis tonat det brunt. Känns bra men vet inte om jag trivs 100%! Tror att håret mår bättre av att inte blekas så mkt.. men men, oj va långt det blev! ha det fint, Xx m

2008-10-01 @ 21:50:54
Postat av: Marie

Superfin bild btw.. :)

2008-10-01 @ 21:51:32
Postat av: agnes

jag önskar dig lycka till mem den här nya bloggen;) starkt av dig att våga bryta dig loss från den andra bara sådär, en eloge till dig;) Självklkart tänker jag fortsätta läsa!



jättevacker bild:)

2008-10-01 @ 22:23:02
URL: http://www.rare-agnes.blogspot.com
Postat av: Bodil

Fin bild i Haga. En sådan härlig tid ni har nu du och Gustaf. Han vill ju inte vara med så ofta men ta chansen då han accepterar. kram

2008-10-07 @ 21:12:22
Postat av: Bodil

Hej nin köttbulle och söta Natalie. Den här bilden är så fin. Gör en förstoring och sätt upp på väggen. kram

2008-11-13 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0